Вивчаємо з дитиною професії: хто чим займається?

Пропонуємо завдання для розвитку лінгвістичного інтелекту, навичок аналітичного, логічного, абстрактного мислення, розширення кругозору, формування ціннісного ставлення до праці людини тощо.

Виконання запропонованих завдань сприятиме знайомству дітей зі світом професій, вихованню відповідальності та позитивного ставлення до людей, що виконують різні професійні обов’язки.

Прогнозуємо дії в різних ситуаціях. Це завдання сприятиме розвитку логічного мислення, фантазії та уяви дитини. Для виконання завдання візьміть малюнки із зображенням працівників різних професій в дії. Запропонуйте дитині розглянути ситуацію, у якій діють представники й представниці професій, зображених на малюнках. Виконуючи завдання, дитина розвине мовленнєву компетенцію, розширить кругозір.

Міркуємо, хто і для чого працює в дитячому садку. Завдання допоможе дитині дізнатися про людей, які працюють у садочку, сприятиме створенню безпечного середовища. У процесі виконання завдання дитина дізнається про різноманітний світ професій, формуватиме ціннісне ставлення до праці людини.

Розмірковуємо про відповідальність: лікар. Завдання сприятиме осмисленню зв’язку між професією лікаря й відповідальністю. Дитині пропонується придумати розповідь про зміст роботи, яку здійснює представникцієї професії, а також про те, за кого або що ця людина відповідальна.

Аналізуємо сфери свого життя: майбутня професія. Це завдання допоможе дитині визначитися з вибором майбутньої професії. Виконання завдання допоможе дитині краще зрозуміти себе, навчитися брати на себе відповідальність.

Вигадуємо візерунки для манікюру. Це завдання допоможе дитині розвинути навички малювання, уяву й фантазію. Підготуйти малюнок кисті руки з промальованими нігтями. Дитині пропонується уявити себе майстром (майстринею) манікюру й намалювати візерунки на нігтях за поданим зразком.

Кiлькiсть переглядiв: 924