Засідання методичного об’єднання практичних психологів закладів дошкільної освіти за темою «Психологічний супровід дитини з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності у закладі дошкільної освіти»

28 січня 2020 року Центром практичної психології та соціальної роботи Управління освіти адміністрації Московського району організовано та проведено методичне об’єднання практичних психологів закладів дошкільної освіти за темою «Психологічний супровід дитини з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності у закладі дошкільної освіти» на базі дитячого закладу №28.

Під час методичного об’єднання, керівник творчої групи практичних психологів Кривоніс Н.В. (практичний психолог ЗДО №28), визначила актуальні проблеми щодо психологічного супроводу дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності, розкрила основні поняття, привела статистичні дані з даного питання.

Члени творчої групи: практичний психолог Храмцова В.О. (ЗДО №375), зазначила головні питання виникнення синдрому дефіциту уваги та гіперактивності.

Суровцева Т.В. (практичний психолог ЗДО №367), звернула увагу на суттєві відмінності гіперактивної дитини від активної, запропонувавши розглянути портрет гіперактивної дитини.

Червоненко Н.І. (практичні психологи ЗДО №292), підготувала добірку діагностичного матеріалу, котрий може використовувати фахівець психологічної служби для виявлення дитини з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності.

Ящеріцина І.О. (практичний психолог ЗДО №112 ) підготувала та провела добірку вправ, які направлені на розвиток уваги, зняття м’язового напруження, формування вольових навичок у дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності.

Новікова Н.С. (практичний психолог ЗДО №97) розробила корисні рекомендації для всіх учасників освітнього процесу.

Спеціалісти психологічної служби району відмітили особливу актуальність теми щодо психологічного супроводу дітей з дефіциту уваги та гіперактивності.

Кiлькiсть переглядiв: 120