Науково-практичний семінар для керівників закладів загальної середньої та позашкільної освіти Московського району міста Харкова
12.11.2019 року на базі ХНПУ імені Г.С. Сковороди відбулося засідання семінару-практикуму для директорів закладів загальної середньої освіти району за темою «Управлінські аспекти в створенні умов для удосконалення цифрової компетентності вчителя нової української школи як одного із факторів забезпечення якості освіти». Під час семінару з керівниками працювали науковці ХНПУ імені Г.С. Сковороди:
- Олефіренко Н.В., доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри інформатики;
- Житеньова Н.В., кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри інформатики;
-Грановська Т.Я., аспірантка кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи.
Гресь О.В., начальник Управління освіти Московського району, відкриваючи роботу семінару, наголосила на актуальності теми, зазначила, що наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти має стати інструментом забезпечення успіху Нової української школи. Запровадження ІКТ в освітній галузі має перейти від одноразових проектів у системний процес, який охоплює всі види діяльності. Інформаційно-комунікаційні технології суттєво розширюють можливості педагога, оптимізують управлінські процеси.
Удосконалення цифрової компетентності керівників та педагогічних працівників закладів освіти у відповідності до вимог цифрового суспільства сприятиме їх переходу до статусу інноваційних закладів з сучасними умовами, що дадуть можливість здобувачам освіти розвивати здібності самостійно розв’язувати освітні проблеми у динамічному режимі.
Черкасова Н.В., директор Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №25, презентувала досвід роботи з теми семінару.
В рамках практичного блоку директори мали змогу спробувати застосувати дидактичні можливості мобільних технологій.
Учасники семінару-практикуму переконалися в необхідності створення умов для удосконалення цифрової компетентності вчителя нової української школи як одного із факторів забезпечення якості освіти; відмітили високий організаційний, науково-методичний та інформаційний рівень підготовки і проведення семінару. Засідання пройшло в діловій, конструктивній атмосфері.