Робота з дітьми з особливими освітніми потребами в спеціальних групах закладів дошкільної освіти

В районі працює сім закладів дошкільної освіти комбінованого типу з групами для дітей з розумовою відсталістю, затримкою психічного розвитку, порушеннями зору, мовлення, опорно-рухового апарату.

Сучасний заклад дошкільної освіти відкритий для всіх дітей. Включення дітей з особливими потребами в освітній процес дошкільного закладу змінює передусім установки педагогів на розуміння особливостей розвитку дітей та врахування їхніх особливих потреб та потенційних можливостей розвитку в освітній роботі. З метою забезпечення цілісного входження дитини з особливими освітніми потребами в загальноосвітній простір, що відповідатиме її потребам і можливостям, в цих дошкільних закладах створені умови для отримання, засвоєння і використання знань, умінь і навичок дітьми з в різних видах діяльності.

Педагоги в роботі з такими дітьми з дотримуються певних принципів організації роботи: індивідуалізації та диференціації, єдність сенсорного, мовленнєвого, комунікативного розвитку, підтримка самостійної активності дитини, варіативність в організації процесів навчання і виховання, активного включення в освітній процес всіх його учасників: дітей, батьків і фахівців.

В роботі з даною категорією дітей вихователі надають перевагу ігровим прийомам, використовують різні демонстраційні та роздаткові матеріали, атрибути. Все це сприяє зацікавленості дітей, підвищує рівень засвоєння матеріалу, їх соціалізації в суспільстві.

Кiлькiсть переглядiв: 184